Kepala Ular Ini Dimakan Sengkenit, Lihat Wajah Ular Ini Selepas Kutu Dicabut Amat Mengerikan

Sharing is caring!

Ada kemungkinan gambar ini membuatkan ramai berdiri bulu roma. Sungguh mengerikan melihat proses mencabut kutu sengkenit di kepala ular ini.

Bukan sahaja manusia terdedah dengan kutu, ular pun boleh terdedah dengan kutu. Sungguh menakutkan! Berdiri bulu roma tengok lama-lama.

Jom tengok gambar penuh di bawah!

Loading...

Mesti ada dikalangan kita yang geram bila tengok kutu2 yang menggigit kepala ular tersebut. Rasa macam nak cabut sendiri je kan hehe cuba tag rakan2 anda apa reaksi mereka melihat gambar ni semua.

Loading...

Gambar di bawah juga menunjukkan beberapa haiwan atau binatang yang digigit kutu berkenaan :

……………………………………………..

[ Artikel Trending di Bawah ]

NGERI, LELAKI INI JADIKAN DUA ULAR BESAR SEBAGAI HAIWAN BELAAN

Loading...

Membela anjing, kucing, burung, atau ikan memang sudah menjadi kebiasaan, namun bagaimana dengan membela ular yang mempunyai saiz sebesar tubuh manusia? Mesti sangat mengerikan bukan.

Hal inilah yang dilakukan oleh seorang lelaki yang berasal dari Sepanyol yang bernama JMH Novelli ini yang mempunyai haiwan peliharaan yang luar biasa. Melalui akaun Instagram-nya, @jdotno, dia sering berkongsi foto-foto dia dengan dua ular anaconda peliharaannya yang mempunyai saiz sangat besar.

Apa yang menakutkan, dua ular peliharaannya itu tinggal dalam satu rumah dan dibiarkan bebas berkeliaran, tapi setakat di dalam rumah sahaja..

Foto-foto Novelli bersama dua ular anaconda-nya itu menjadi perbualan netizen. Ada yang setuju, dan ada juga yang tidak bersetuju atas alasan dua ular anaconda itu sangat besar dan mungkin boleh menyerang Novelli pada bila-bila saja.

Di bawah kami kongsikan foto-foto Novelli bersama dua ular besar peliharaannya:


sumber:laicikang.

Sharing is caring!

Loading...