Farah Ingin Ke Bilik, Kalau Abang Nak Ikut Farah Jom Lah – Bakal Adik Iparr…

Sharing is caring!

Aku merupakan seorang lelaki yang sangat bahagia. Awek aku cantik dan kami telah bercinta selama lebih dari setahun, jadi kami memutuskan untuk bertunang.Hanya ada satu hal kecil sering mengganggu aku, iaitu adik awek aku, Farah yang lebih muda dan lebih cantik. Calon adik ipar aku itu sering mengenakan baju yang sangat ketat dan selalu tanpa bra.

Jika di rumahnya, Farah seolah-olah sengaja dan sering membongkok ketika di depan aku menyebabkan aku sering ‘terpaksa’ melihat kemantapan dan keindahan flora dan fauna di sebalik bukit yang berkembar itu.

Loading...

Suatu hari aku berkunjung ke rumah awek aku. Entah kenapa hari itu hanya Farah seorang diri berada di rumah lalu kami berdua lepak dan berborak berdua-duaan di dalam rumah. Hari itu Farah mengenakan baju kuning yang nipis dan sangat ketat.

Berkali-kali aku cuba membawa mata aku ke pohon-pohon rambutan dan pokok gajus di luar rumah namun usahaku hanya sia-sia.

Sedang asyik berborak tiba-tiba Farah mendekati dan membisikkan kepada aku bahawa dia sedang mempunyai perasaan dan keinginan yang tidak mampu ditahan lagi.

Perlahan dia mengucap ditelinga aku bahawa dia ingin bercinta dengan aku sekali sebelum aku menikahi kakaknya.

Aku benar-benar terkejut dan diam tidak mampu berkata apa-apa. Kemudian perlahan-lahan dia bangun menampakkan lekuk seluruh tubuhnya sambil berkata, “Farah ingin ke bilik, kalau abang mahu marilah ikut Farah.”

Aku merasa saat itu seluruh badan aku gementar melihat Farah selangkah demi selangkah perlahan dengan menggoda menaiki tangga ke biliknya.

Loading...

Ketika berada di puncak tangga dia melepaskan seluar dalamnya dan melemparkan ke arah aku.

Aku tidak dapat menahan lagi lalu terus menuju ke pintu rumah dan berlari keluar menuju ke keretaku.

Tiba-tiba kedengaran tepukan gemuruh dari bawah rumah awek aku, seluruh keluarga dan awek aku keluar dari bawah rumah dan semuanya bertepuk tangan.

Awek aku tersenyum bangga melihat aku, ayahnya mendekati aku lalu memeluk mengucap tahniah:

Kami sekeluarga merasa sangat gembira kerana kamu telah lulus ujian kami, kamu ternyata pemuda yang sangat baik dan tidak mudah tergoda dengan pujuk rayu wanita.”

Aku merasa sangat gembira dan dengan ini aku berpesan kepada korang semua:Jangan sesekali menyimpan kondom anda di dalam dompet, simpanlah ia di dalam kereta”.

Hahaha…

Sementara itu,

OMG! Bunyi Dengusan Aneh Dalam Bilik Air Terbongkar Rupa-rupanya Ini Terjadi.

Loading...

Alor Gajah: Sepasang kekasih dicekup penduduk selepas dikesan bermadu asmara di dalam bilik mandi di rumah sewa di Simpang Ampat, di sini, petang kelmarin.

Dalam kejadian 6.30 petang itu, perbuatan terkutuk pasangan kekasih berusia 19 dan 17 tahun itu turut disertai seorang rakan lelaki yang tinggal serumah.

Difahamkan, perbuatan jijik itu disedari penduduk taman perumahan yang memeriksa selepas terdengar bunyi aneh dari arah bilik air di belakang rumah sewa itu.

Menurut sumber, jiran mereka mengesyaki sesuatu tidak kena selepas terdengar bunyi pelik sebelum memaklumkan kepada penduduk lain.

“Ketika meninjau luar rumah, jiran ternampak kelibat remaja perempuan dari tingkap hadapan memasuki bilik mandi bersama seorang lelaki.

“Tidak lama kemudian seorang lagi lelaki mengetuk pintu bilik mandi itu lalu masuk menyebabkan jiran maklumkan kejadian kepada penduduk taman untuk tindakan lanjut,” katanya di sini, kelmarin.

Sumber berkata, sekumpulan penduduk meminta bantuan anggota polis serta imam masjid untuk melakukan pemeriksaan.

“Beberapa minit kemudian dua lelaki dan seorang wanita membuka pintu dengan berpakaian lengkap,” katanya.

Difahamkan, serbuan itu diketuai Pegawai Syarak merangkap Imam (2) Masjid Simpang Ampat Zainal Ketot bersama dua anggota polis dan ahli jawatankuasa penduduk taman perumahan berkenaan.

Sumber berkata, pasangan terbabit difahamkan bekerja di pekan Alor Gajah.

Sementara itu, Ketua Penguat Kuasa Jabatan Agama Islam Melaka (JAIM) Rahimin Bani berkata, mereka ditangkap kerana disyaki berkhalwat di sebuah rumah.

“Pasangan terbabit bersama rakannya dipercayai bersekedudukan hingga mendatangkan syak dan boleh didakwa mengikut Seksyen 53 Enakmen Kesalahan Syariah Negeri Melaka atau denda jika sabit kesalahan,” katanya. – HMetro

Berzina hukumnya haram dan dosa besar bukan saja di bulan Ramadhan, tetapi juga di bulan-bulan lain. Cuma melakukan zina di bulan Ramadhan lebih dikeji karena pelakunya tidak menghormati bulan Ramadhan. Orang yang berzina di siang hari di bulan Ramadhan, batal puasanya dan ia bukan sahaja wajib mengqadha puasa hari itu, tetapi juga diwajib Kaffarah atasnya.

Hukuman Bagi Orang Yang Melakukan Perzinahan

Jika Ia Belum Menikah, Firman Allah SWT : “Perempuan yang berzina dan laki-laki yang berzina, Maka deralah tiap-tiap seorang dari keduanya seratus kali dera, dan janganlah belas kasihan kepada keduanya mencegah kamu untuk (menjalankan) agama Allah, jika kamu beriman kepada Allah, dan hari akhirat, dan hendaklah hukuman mereka disaksikan oleh sekumpulan orang-orang yang beriman.” (QS. An Nur : 2). Dan sabda Rasulullah SAW : Dari Abu Hurairoh ra bahwasanya Rasulullah saw pernah memberikan hukuman kepada orang yang berzina (belum menikah) dengan hukuman dibuang (diasingkan) satu tahun dan pukulan seratus kali.” (HR. Bukhori). Dan jika ia sudah menikah maka hukumannya adalah dirajam.

Berzina di Bulan Ramadhan

Orang yang berzina di bulan Ramadhan, berdosa berkali lipat.
Pertama, dosanya adalah dosa membatalkan puasa, untuk itu dia harus mengqadha’nya di hari lain.
Dosa yang kedua, dia berdosa telah melakukan hubungan seksual di bulan Ramadhan dan merusak kesuciannya, maka dia wajib membayar kaffarat dalam bentuk membebaskan budak. Bila tidak dimungkinkan secara teknis, maka harus berpuasa 2 bulan berturut-turut.
Dan dosa yang ketiga, dia berdosa karena berzina, hukumannya adalah cambuk 100 kali dan dibuang (diasingkan) selama 1 tahun. Tapi kalau dia sudah beristri, hukumannya beda. Yaitu dihukum rajam (dilempari dengan batu di hadapan umum) hingga nyawanya lepas.
Tetapi Allah SWT adalah Tuhan Maha Pengampun, sebesar apapun dosa seorang hamba, maka ampunan Allah lebih besar lagi. Asalkan di hamba itu serius mau bertobat dan minta ampun.

 

Sharing is caring!

Loading...